Sunday, April 5, 2009

tag

here are the simple rules :
1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.

4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them your blog and let them know they have been challenged


Sebenarnya tag yg ni tak brape sronok..
haha..

Tp sy jwb jugak, utk encik stopai





*disebabkan folder x cukup 6..
maka sy mengambil photo yg ke-enam, dr blakang.. heheh

Setelah makan sushi beberapa kali di beberapa tempat, sy berasakan sushi yg dijual agak mahal. padahal barangan utk membuat sushi takdelah mahal sngt kot. Rm1.50 dah bleh bli satu bungkus nasi lemak yg sedap berbanding makan sushi kecik yg msm2 manis dan takdela brape sedap mane pon. Tp, sy mkn lah jugak.. sebab..

Mase kecik2 suka memilih makanan dulu, ayah sy kate hidup ni skali je, kena la rase macam2 makanan sementara hidup.. haha. Sejak dari tu, sy pun suka la try2 mknn yg x pnah rase lagi.. sbab hidup ni skali je kan? hehe.

Sy rase kalo msk sendiri sushi ni lagi senang + sngt jimat. Maka, carikla resepi supaya boleh dimasak mase cuti panjang pasni. Pastu tejumpe gamba ni, dan sy pun save lah. Abes cerita~

Untuk yg ni, sy tag madi n ira, jiran seblah bilik sy.. =D

3 comments:

  1. nadiah~~
    misz u~~
    haha~`xde kaitan~~

    ReplyDelete
  2. hehe..
    miss u too~
    alin eh?
    how's korea?

    ReplyDelete
  3. resepi???
    igt nk tgk gmba2 latest dr nadiah..

    ReplyDelete